Akcja Reaktywacja :D

W Dniu Blogera postanowiłam reaktywować tego bloga. Przeszło 2 miesiące nie pisałam i nie działałam kulinarnie.Nie mogłam ogarnąć się z wyglądem stronki. Denerwowało mnie po prostu w niej wszystko.
Parę dni temu napisałam do Karoliny z bloga http://pasjekaroliny.blogspot.com/ .
Nim się obejrzałam przysłała mi dwie propozycje szablonu. Wybrałam i wszystko było już zmontowane, gdy Karolcia stwierdziła, że nie, nie, nie ... trochę "jak stołówka". Zrobiła całkowitą przemianę. Zajrzałam i oniemiałam. Elegancko teraz to wszystko się prezentuje :D

Jeśli i Was denerwuje wygląd waszego bloga i potrzebna Wam odmiana to zajrzyjcie koniecznie -->  http://pasjekaroliny.blogspot.com/2013/08/chcesz-zmienic-wyglad-swojego-bloga.html



5 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda :) Czekam na przepisy :) Mam zamiar w tym roku trochę samodzielnie pogotować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba nowy szablon, widziałam jeszcze ten który Karolina zrobiła wcześniej i też mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudnie tu teraz! Przyznam, że bardziej podobał mi się ten w krateczkę *.* ale tutaj też świetnie się odnajduję! Życzę wielu nowych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń

to i owo DLA ZDROWIA